Kurz postihuje významné proměny v řízení lidí. Důraz je kladen na strategické kontexty, pozornost je zaměřena na přístupy k řízení a organizaci práce v různých typech organizací a na řízení talentu. Program zahrnuje problematiku budování firemní značky, trendy v získávání a výběru pracovníků, v přístupech k řízení pracovního výkonu, odměňování, rozvoji, vzdělávání a využívání dat, obsahuje rovněž problematiku vedení lidí a emoční inteligence.
Realizace kurzu: 1× ročně, 10 modulů, 1 modul (5 hodin) měsíčně, celkem 50 hodin, vždy ve čtvrtek od 12:30 do 17:30 hod., v období únor 2024 – leden 2025 (vyjma července a srpna), v lednu 2025 ukončení kurzu (slavnostní předání osvědčení). Kurz je zakončen závěrečnou písemnou prací (případová studie či esej na zvolené téma). Absolventi obdrží osvědčení vydané Filozofickou fakultou Univerzity Karlovy.
Termíny kurzu: 29. 2., 21. 3., 18. 4., 23. 5., 20. 6., 19. 9., 17. 10., 14. 11., 5. 12., 16. 1. 2025 a ukončení kurzu (předání osvědčení).
Místo konání kurzu: Filozofická fakulta, Univerzita Karlova, Praha 1, Celetná 20, místnost č. 247.
Přijímací řízení se nekoná. Podmínkou pro zařazení do kurzu je ukončené středoškolské vzdělání s maturitou.
(Tady najdete více informací o této aktivitě)
(prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací)
Organizátor |
Katedra andragogiky a personálního řízení, FF UK v Praze Člen AIVD ČR |
---|---|
Sídlo | Celetná 20, 11638, Praha 1, Česko |
Kontakt na společnost |
Telefon: +420221619608 E-mail: michal.serak@ff.cuni.cz (prosím uveďte www.edumenu.cz jako zdroj informací) |
Web | andragogika.ff.cuni.cz |
Název | město | Tel | |
---|---|---|---|
Filozofická fakulta UK | Praha 1 | ||
Katedra andragogiky a personálního řízení, FF UK v Praze | Praha 1 | +420221619608 | michal.serak@ff.cuni.cz |
Začátek zprávy
Dobrý den,
na stránce studia.edumenu.cz jsem našel Trendy v řízení lidí – současnost a budoucnost HR 2024 "https://studia.edumenu.cz/d-326739/trendy-v-rizeni-lidi-soucasnost-a-budoucnost-hr-2024-studium-praha". Prosím o odpověď na následující otázku: